Δευτέρα, 5 Σεπτεμβρίου 2011

Το οργανο

ΟΡΓΑΝΟ: Εργαλείο. Υλικό Επεξεργάσιμο. Αυτό που δίνει ΜΟΥΣΙΚΗ-ΗΧΟΥΣ.


Ένα τέτοιο όργανο είναι ο άνθρωπος. Βλέπουμε πως για να λειτουργήσει ένα μουσικό όργανο πρέπει 1ον να πάλλονται οι Χορδές του, ώστε να αρχίσουν οι προϋποθέσεις δημιουργίας ήχων-παλμών, και δια μέσω του σκάφους του οργάνου (δηλ. του φυσικού του ηχείου) να αρχίσει η αποστολή των πρώτων <<εκπεμπομένων σημάτων>>, σε μορφή συγχορδιών-ακόρντων, προς τους ακροατές.
Με τις ανάλογες συντονισμένες κινήσεις και ρυθμίσεις, ένας άνθρωπος μπορεί να λειτουργήσει ανάλογα, καθώς η σχέση μεταξύ ανθρώπου και οργάνου είναι <<ταυτόσημη>>.


Και τι μπορεί να εννοούμε με αυτό;


Ο ήχος που θα εκπέμψει ο άνθρωπος πηγάζει εκ του ρινικού συστήματος ή εκ των βρόγχων ή και ακόμα από το στομάχι. Όπως και με την κιθάρα ή κάποιο έγχορδο όργανο, οι αντίστοιχες χορδές που θα παλθούν είναι οι φωνητικές χορδές ή τα 7 νεύρα, που βρίσκονται στο ΚΕΝΤΡΟ ΕΦΕΣΣΟΣ όπου εδράζεται στο στομάχι (ηλιακό πλέγμα) και όπου εκεί βρίσκεται το ψυχικό νεύρο, ήτοι αντιπροσωπεύει τον αντιληπτικό νου. Πάντα, σύμφωνα με τον κ. Βαρβιτσιώτη (Κρυμμένοι Θησαυροί 1960) η λέξις Έφεσσος σημαίνει <<σύνορον αίματος>> ήτοι σημείο κέντρου, όπου αρχίζει η παραγωγή αίματος ως πολτού δια να μεταφερθή από εκεί στα άλλα όργανα του σώματος.


Επίσης, εκεί συγκεντρώνονται όλα τα παλμικά και ηχητικά ρεύματα καθώς έχει τη λειτουργία ηχείου, όπου ο ήχος θα επεξεργαστεί, θα φιλτραριστεί και έπειτα θα πάρει το δρόμο της εκπομπής.


Όσον αφορά την τελευταία, θα χρειαστεί το ηχητικό δεδομένο να κάνει μια τελευταία στάση εις το ΚΕΝΤΡΟ ΘΥΑΤΕΙΡΩΝ όπου εδράζεται στο λάρυγγα, εκ του οποίου εξέρχεται τελικώς η φωνή. Έτσι, έχομεν την Ομηρική ρήση <<Έπεα πτερόεντα>>, καθώς τα κατεξοχήν πτερωτά Όντα, είναι τα τέκνα του Λαιμού, δηλαδή τα Λόγια (ΛΟΓΟΣ).


Επιβραβεύεται έτσι το πόνημα του συν-πορευτή μας ΠΕΤΡΟΥ, καθώς: όπως << η επτάχορδος λύρα του Απόλλωνος παρουσιάζεται ως ένα δοχείο, όπου μπορεί να απορροφά, αλλά και να παράγει ήχους, έτσι κι εμείς θα μπορούσαμε να παρομοιασθούμε, έχοντας βέβαια ...μικρότερο στόμιο... ώστε λίγα να προσλαμβάνουμε και λίγα να απορρίπτουμε μέχρι να γίνει αυτή η ζύμωσις κατά την οποία θα μπορούμε να λεπτολογούμε εις κάθε σύμφωνο και φωνήεν πριν εκφραστούμε τελικώς και παρουσιάσουμε κάποια εικόνα, της πνευματικής αυτής ζύμωσις>>.


Μη ξεχνώντας ότι το Ελληνικό αλφάβητο μας εδόθη άνωθεν!!!


Συμπληρώνουμε ένα απόσπασμα του ΡΟΜΠΕΡΤΟ ΚΑΛΑΣΟ, από το βιβλίο του <<Οι Γάμοι του Κάδμου και της Αρμονίας>> (σελ. 434): - Ο Κάδμος είχε φέρει στην Ελλάδα <<δώρα φορτωμένα με πνεύμα>>: φωνήεντα και σύμφωνα, πλεγμένα (ιδού το πλέγμα ή αλλιώς μπρφοπλαστική ενέργεια) σε μικροσκοπικά σχέδια, << το χαραγμένο πρότυπο της σιωπής που δε σωπαίνει>>: το αλφάβητο. Με το αλφάβητο οι Έλληνες θα διαπαιδαγωγούνταν πώς να βιώσουν τους Θεούς στη σιωπή του πνεύματος, όχι πλέον στην πλήρη και φυσιολογική παρουσία...-


Τώρα, τα περί <<Μαιάνδρου Λόγου>>, την <<πλώρη της Αργούς>> και την <<υπέρβαση του Λαβυρίνθου>> μέσω <<ακτινοβολιών>> και συγκεκριμένων <<συχνοτήτων>>, θα εξεταστούν πολύ προσεκτικά, καθώς είναι πολύ σοβαρά και διέπουν ένα μείγμα επιστημών.


Αντιγράφουμε από το βιβλίο << ΤΑ (ΠΡΟ)ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ>> του συγγραφέα-ερευνητή κ. Ιωάννου Π. Φουράκη (σελ. 120) την ακόλουθη φράση: <<συρίγγων ενοπήν ποιούν τηλόθ' ακουστήν...>> και <<μεγίστην των γαρ διεστάσιν τελεπύλας. Οπτήρας τε ερείεινηιν δ' άρα κρείων ερατίζων...>>. Και αυτό, όσον αφορά στο τέχνασμα του Πανός εις την εκστρατεία του Διονύσου στις Ινδίες. Η αναφορά που κάνει στον Πάνα ο Πέτρος, σαφώς και έχει να κάνει με το <<περί ακούειν>>, αλλά βλέπουμε τις, ιουρασικού μεγέθους, εκφάνσεις και εκφράσεις που, εξερευνώντας το Αι-πόλιον του Πανός, τροποποιούν το ζήτημα αυτό.


Εδώ βλέπουμε τον Αρχέγονο Θεό Πάνα, κερασφόρο, από τη μέση και κάτω να έχει σώμα αίγας και να παίζει τον αυλό του (που μέχρι σήμερα έχει παγκοσμίως καθιερωθεί ως: Pan Pipes).


Οι δέκτες εκπομπής/λήψης στο κεφάλι καθώς και οι οπλές της αιγός ώστε να γειώνουν το όλο <<σύστημα>> δεν είναι άλλο, παρά η ένωση της Γης με τον Ουρανό. Ο αυλός, η ΣΥΡΙΓΓΑ του Πανός, μας γνωστοποιεί ότι στο συγκεκριμένο σημείο λειτουργεί ένα αυτο-κυκλίσιμο <<ηλεκτρομαγνητικό καθώς και ηχοφασματικό πεδίο>>, γύρω από το οποίο πολλά περίεργα δρώμενα παίρνουν μέρος!;


Δεν είναι τυχαίο, επίσης, ότι οι Κουρήτες και οι Κορύβαντες χρησιμοποιούν τα ηχοφασματικά πεδία στις μυστικές τους τελετουργίες. Ήταν και αυτοί χρήσται τέτοιων παραμέτρων, γιατί μέσω του ήχου ενεργοποιούσαν τους δύο λοβούς της υπόφυσης, δίνοντας τους το, συνεχώς αναζητούμενο, άνοιγμα-αφύπνιση του κωνοειδούς αδένος, γνωστότερου και σαν τρίτο μάτι καθώς και τη ζεύξη των δύο ημισφαιρίων...


Αλλά μιας και αναφερθήκαμε στον εγκέφαλο, ας πούμε ανειδίκευτα κάποια πράγματα. Από λειτουργική άποψη, ο εγκέφαλος γενικά διαιρείται σε τρία κύρια μέρη, δηλαδή: Τα ημισφαίρια του εγκεφάλου και η παρεγκεφαλίτιδα ή εγκεφαλίτιδα ή ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ, όσον αφορά τις ΕΠΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ κατά τον Ιωάννη τον Θεολόγο και που αυτές εδράζονται στο ανθρώπινο σώμα (Ι. Βαρβιτσιώτη <<Κρυμμένοι Θησαυροί>> 1960).


Το Κέντρο αυτό λοιπόν, της Σμύρνης, βρίσκεται στη βάση του νωτιαίου μυελού ή εγκεφαλίτιδας, η οποία είναι όπισθεν του κρανίου και έχει σχήμα καρδιάς (με αυτή σκεπτόμεθα).


Τώρα όσον αφορά τα δύο ημισφαίρια, αυτά χωρίζονται μεταξύ τους από μία βαθιά σχισμή, που λέγεται επιμήκης σχισμή του εγκεφάλου. Στο βάθος αυτής της σχισμής, τα ημισφαίρια συνδέονται μεταξύ τους με τον κυριότερο από τους συνδέσμους τους, που λέγεται ΜΕΣΟΛΟΒΙΟ.
Το μεσολόβιο ή ΚΑΤΑΡΤΙ ΤΗΣ ΑΡΓΟΥΣ είναι αυτό που ζευγνύει τη συνείδηση με το ασυνείδητο, το <<χάσμα>> δηλαδή που υφίσταται μεταξύ δεξιού και αριστερού ημισφαιρίου.


Όπως αντιπαραβάλαμε το μεσολόβιο με το κατάρτι της Αργούς έτσι θα δοκιμάσουμε να αντιπαραβάλουμε την:
1)ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ με: τον Πόντο ήτοι σημαίνει γλυκό νερό, καθώς και με την ζάχαρη.
2)ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟ με: τη Μαύρη Θάλασσα, όπου κατά το μεγάλο ψυχολόγο και επιστήμονα Carl Young, Black Sea ονομάζεται το συλλογικό ασυνείδητο, καθώς και με το άλας.
Έτσι έχουμε μία <<ζεύξη ρευστών>>, Πόντο με Μαύρη Θάλασσα, όπου και έχουμε την εμφάνιση <<Χρυσόμαλλου Κριού>> και μία ζεύξη μεταξύ Ζάχαρης και Άλατος (καθώς και τα δύο είναι κρυσταλλικής δομής) που μας ταξιδεύει στο Γολγοθά, που σημαίνει Κρανίο, καθώς και στην ισορροπία αναλογίας που πρέπει να υπάρχει για να γίνει ορθή η ζεύξη και συνάμα θεμιτό το αποτέλεσμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: